10:28




 Beka z innych? List do hejterów 

Beka z innych.Fajnie nie? To jest to, co lubisz. Sorry bardzo, ale niestety nie spodoba Ci się ten post. Nie będziesz miał z niego polewki tak, jak z innych ludzi. Mimo to zaskoczę Cię. 

Dotrwasz do końca żeby go przeczytać? Czy tak bardzo Cię to dotknię, jak Twoje krzywdzące słowa rzucane w stronę innych, z pozoru bezbronnych ludzi? Spokojnie. Jestem silniejsza, niż myślisz. Ja i osoby, po których jedziesz i masz z nich bekę. Nie będę pisała o tym, jak bardzo ranisz innych swoimi czynami i słowami, bo po pierwsze o tym jest już post na moim blogu, a po drugie spójrzmy prawdzie w oczy - mało Cię to obchodzi. Prawda? Gdyby liczyłyby się dla Ciebie uczucia innych ludzi to nie raniłbyś ich. Jeszcze jedno. To, że jesteś bezduszny to już wiemy, ale jest jeszcze coś. Kiepskie masz to poczucie własnej wartości skoro bez swojej ekipy nie istniejesz, a tym bardziej nie potrafisz wydusić z siebie jednego słowa. Pewność siebie? Też nikła skoro musisz cisnąc z innych by poczuć się lepszym, albo wystarczająco dobrym by istnieć w tym świecie. Aaaa i jeszcze radość z życia. No powiem Ci, że chyba tego też Ci brak skoro uśmiechasz się tylko w momentach, gdy wyśmiewasz innych. No mówiłam, że ten post Ci się nie spodoba. Nie uraziłam Cię prawda? Bezdusznych nie można urazić, ale można zezłościć, wkurzyć. Na tym mi zależy? Nie, ja znalazłam swoją drogę w życiu i chcę dzielić się dobrem oraz motywacją, ale skoro nie ruszają Cię łzy innych, zawstydzenie czy obniżenie pewności siebie innych przez Twoje zachowanie to musisz być naprawdę smutnym i egoistycznym człowiekiem. Zajrzałam w głąb Ciebie, niczym chirurg na stole operacyjnym? Tak wiem cudowne porównanie,wręcz epickie. 






Po krótkim zobrazowaniu "listu do hejtera" nie byłabym sobą, gdybym nie postarała się napisać Mu parę rad, jak ma z tym walczyć. Tak naprawdę to jest mi żal takich ludzi. Ile bólu i smutku muszą mieć w sobie takie osoby? To przykre... Zdrowy człowiek nie karmi się nienawiścią do innych. Skrzydeł dodaje mu uśmiech drugiego człowieka.
Zacznijmy od tego, że każdy z nas popełnia błędy i nie ma osoby, która nie zaśmiała się choć raz w życiu z drugiego człowieka. Problem pojawia się dopiero wtedy, gdy zdajemy sobie sprawę z naszego zachowania, robimy to z pełną świadomością, ale nie masz wyrzutów sumienia . Wtedy jest już źle. Uwierz mi, że swoją pewność siebie możesz wypracować nie używając do tego ludzi... Tutaj link do posta o pewności siebie! http://mikaadominika.blogspot.com/2017/07/jak-stac-sie-pewniejszym-siebie-wielu-z.html  Jeżeli chodzi o radość w życiu... Łzy drugiego człowieka nie powinny być sygnałem dla Twojego ciała by się śmiać, powinny wzbudzić raczej chcę pomocy, zainteresowania... Sto razy łatwiej osiągnać radość w życiu, gdy widzisz uśmiech na twarzy drugiego człowieka. On dodaje siły. Jeśli dzielisz się dobrem to ono do Ciebie wróci. Życie jest o wiele łatwiejsze jeśli kochasz, lubisz i szanujesz... Nie chodzi o to żeby z każdym żyć  w zgodzie i miłości. Chodzi o wzajemny szacunek.



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Niestety hejterzy to najczęściej osoby, które zostały kiedyś w jakiś sposób skrzywdzone i przykro, że próbują poprawić swoją samoocenę na kimś innym.

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. mądrze napisane, cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre słowa.
    Twój blog jest naprawdę świetny ♥
    Zapraszam do mnie : https://dayllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. you look beautifull these pictures pretty chic deaer..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały post, jestem pod wrażeniem! <3
    Tak masz rację, hejterzy to osoby, które musiały być kiedyś skrzywdzone przez los lub też są to osoby, które chcą się na siłę dowartościować czego nigdy nie zrozumiem. Naprawdę mi też jest żal takich ludzi, bo nienawiść, która w nich jest przytłacza je i unieszczęśliwia im życie. Doprawdy nie wiem co jest w tym takiego fajnego to wyśmiewanie się z innych. Daje satysfakcję? Powód do uśmiechu? Jak błędna jest ta droga...
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mocny i madry wpis ❤
    Do tegi piekne, klimatyczne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie rozumiem jak ludzie mogą krzywdzić innych ludzi. Widząc przy tym ile bólu sprawiają im. Tacy ludzie są bez serca, bo jeśli ktoś posiada serce to w małym stopniu będzie szkoda mu drugiego człowieka. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szacunek w tych czasach to coś czego brakuje wielu osobom. Masz racje grunt to nie pokazywać słabości takim ludziom i być pewnym siebie. Pozdrawiam cieplutko.
    https://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejterzy byli, są i będą, niestety mam wrażenie, że z roku na rok zazdrość wśród ludzi wzrasta.
    Bardzo dobrze, że poruszyłaś taki temat :)
    Pięknie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah szczerze to jestem już zmęczona osobami, które właśnie w ten sposób funkcjonują. A jakby nie patrzeć jest ich coraz więcej. Ludzie otwierają się na świat, wystawiają swoje własne opinie, robią filmiki - ale zawsze znajdzie się ktoś kto zacznie hejtować. Tylko szkoda, że osoba która jest nad wyraz pewna siebie nie zwraca uwagi na to, że ktoś może przez to mieć depresję czy może go to po prostu od środka zniszczyć. Chyba nigdy nie będę w stanie zrozumieć takiego człowieka. Aż serce się kraja, że jedyne co może takiej osobie sprawiać radość to sprawianie przykrości innym. Myślę, że takie osoby nie różnią się niczym od mordercy. Może bardzo mocne to określenie, ale jakby nie patrzeć morderca czerpie radość z czyjejś krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, masz całkowitą rację...
    PS> śliczne zdjęcia!
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria listów pisanych do ... to bardzo fajny rodzaj postów. Problem łątwiej wtedy do nas dociera
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z twoim postem. Super zdjęcia. Pozdrawiam
    https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W fajny sposób to napisałaś.
    Co do zdjęć, ślicznie wyszłaś!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądrze napisane ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images