10:20



Walentynki - święto tylko dla par?

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Printu.pl dzięki czemu mogłam wykonać swoją własną fotoksiążkę. W związku z tym, że niedługo są Walentynki na pewno każdy z was chciałby obdarować swoją drugą połówkę czymś wyjątkowym. Jednak nie każdy ma taką osobę, w tym ja! I nie widzę powodu by się tego wstydzić, czy kryć. Wszyscy w tym dniu, albo zdecydowana większość skupia się tylko na swoim partnerze, zapominając o osobach równie ważnych w naszym otoczeniu. Bycie singlem nie oznacza bycie samotnym.Według mnie to nie jest tylko święto dla par! W tym dniu warto też pamiętać o swoich najbliższych, rodzinie, przyjaciołach, dlatego swoją fotoksiążkę poświęciłam ludziom, którzy są dla mnie ważni i uczestniczą w moim życiu. Prezent od siebie dla siebie. Na pewno będę do niej bardzo często zaglądać. Czasem warto przypomnieć sobie,jak wielu ludzi ma się wokół siebie, których warto doceniać, a nawet trzeba!   W zasadzie można powiedzieć, że tą fotoksiążkę dedykuję wszystkim tym, którzy ze mną są, wspierają, kibicują, dodają otuchy, ale też krytykują! Po prostu dobrze, że jesteście <3



DLA ZAINTERESOWANYCH ZAKUPEM
Jeśli chodzi o wykonanie fotoksiążki uważam, że jest naprawdę dobre. Jest solidnie wykonana,na przesyłkę nie czeka się długo, a wszystkie zdjęcia są dobrze wydrukowane. Wszystko można samemu zaplanować, ułożenie zdjęć, wielkość, kolory, czy tło.  Oczywiście można też dodawać napisy, cytaty itd. Zaprojektowanie książki zajmuje trochę czasu i zabawy, ale jest proste, a efekty cieszą. Poniżej możecie zobaczyć kilka przykładowych stron zaprojektowanych przeze mnie.


 fotoksiążka " - klik
 " prezent na walentynki dla chłopaka " -klik
 " prezent na walentynki dla niego " - klik

















 A co wy uważacie o Walentynkach? Czy według was to tylko święto dla par, czy nie? Jak podoba wam się pomysł na wykonanie własnej fotoksiążki? Podoba wam się, czy raczej wolicie tradycyjne albumy ze zdjęciami? :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Fotoksiążka to super sprawa! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że to piękny pomysł dla drugiej połówki czy przyjaciółki albo kogoś z rodziny bo można tam umieścić piękne wspomnienia :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka książka to bardzo fajna forma pamiętnika i tak ja ty, uważam ze nie koniecznie mu być poświęcona naszej drugiej połówce
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie książki są naprawdę świetne! Gratuluję współpracy :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię fotoksiazki i nawet mam jedną!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. wow dear its awesome..!! i realy love yours pictures keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna fotoksiążka <3 całkowicie się z Tobą zgadzam, chociaż sama mam chłopaka to powinno być to święto rodziny i najbliższych przyjaciół. Sama osobiście nawet wolę spędzić je z najbliższymi przyjaciółmi ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham fotoksiążki! To coś zupełnie wyjątkowego oglądać zdjęcia wydrukowane czy wywołane w dobie komputerów i smartfonów :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie fotoksiążki to świetny pomysł :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uważam tak jak ty, że walentynki to nie tylko święto dla par. Jaka fajna fotoksiążka.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka fotoksiążka to naprawdę fajny pomysł na prezent. Sama zastanawiam się nad jej przygotowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post i fajna ta książeczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images