09:59

 Co kupiłam na promocji w rosmannie -49%?


 Szczerze mówiąc zakładając bloga postanowiłam, że posty tego typu nie pojawią się na mojej stronie. Nie chciałam żeby blog był o czymś, co nie jest ważne. Zależało mi żeby w pewien sposób się wyróżniał, ale głównym celem było, aby posty wnosiły coś do życia, były...mądre. Dalej chcę żeby tak było i będzie... Mój blog składa się głównie z postów o moich przemyśleniach, radach... Jednak z wiekiem coraz bardziej zaczynam interesować się modą, urodą itp., więc czasem taki luźny post też się pojawi. Sama uwielbiam czytać posty o kosmetykach, więc czemu nie mogłabym też takich przedstawiać? 
Przechodząc do sedna posta, kto z nas nie lubi zakupów? Zwłaszcza dziewczyny je kochają, a jak są już promocje to biegniemy do sklepu i bierzemy wszystko, co się da hahaha! Na pewno większość z was słyszała o promocji w Rossmannie na kosmetyki. Aż -49%, a przy karcie Rossman -55%! Ja swoje zakupy już zrobiłam, dlatego dzisiaj chciałam wam je przedstawić. Może pomoże wam to znaleźć coś dla siebie :).















\






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zakupy wydają się fajne, choć moim zdaniem zabrało tutaj opisów i czy polecasz dany produkt czy jak się sprawuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty poza tuszem są nowe w mojej "kolekcji" :) dlatego nie wyrażałam opinii na ich temat. Następne posty tego typu wzbogacę o własny komentarz dotyczący sprawowania produktów :), dziękuję za komentarz i odwiedzenie bloga! :* Aaa i zajrzałam na bloga, świetny wygląd!

      Usuń
  2. Same cudowności! <3 Jestem ciekawa jak sprawdza się czekoladka :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Healthy mix to jeden z moich ulubionych podkładów ;)

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zakupy ja też okupiłam się i teraz mam mnóstwo zapasów :)

    Zachęcam do zaobserwowania a także do skomentowania mojego bloga a na pewno się odwdzięczę !
    Pozdrawiam !
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Same perełki zakupiłaś :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images